Слово не воробей...
Всё не воробей...
Кроме воробья...

Все мысли которые могут прийти в голову при просматривании данного сайта, являются объектом авторского права. Их нелицензированное обдумывание запрещается. (Виктор Пелевин)
Суббота
04.05.2024
19:51:54

Приветствую Вас Гость
RSS
             Поиск
 
ГлавнаяРегистрацияВход
Главная » 2013 » Январь » 8 » «Facebook» ігри йдуть у наступ з першим FPS шутером (від першого лиця)
18:41:34
«Facebook» ігри йдуть у наступ з першим FPS шутером (від першого лиця)

«Facebook» розробляє свій перший FPS (від першого лиця) шутер "Offensive Combat"

Гра розрахована на аудиторію від 13 років. Не зважаючи на те, що відноситься до жанру "шутерів" (shooter), ви можете грати у костюмі банана з плазма-пушкою у руках. Автори вважають, що цей тип гри більш відноситься до розваг (fun) ніж до реалістичних боїв. Вона створена для спілкування, бо одним з партнерів є Facebook


 

У багатьох людей ігри у фейсбуці (Facebook) все ще асоціюються з іграми казуального типу таких, як "FarmVille" від Zynga. Але тепер Facebook завела партнерські відносини з починаючою фірмою «U4iA Games» (вимовляється як "Ейфорія"), щоб запустити своє перше "ядро" відео-ігор, шутер від першої особи "Offensive Combat".

Гра, яку запустили біля трьох тижнів тому, вже зібрала понад півмільйона гравців, без усілякої реклами. У гру можна грати як з «фейсбуку» (у Facebook App), так і на сайті App Center у розділі «Action games».

"Facebook хоче, завдяки своїй платформі, надати новий рівень ігрового споживання, – сказав Д. Велч, співзасновник і генеральний директор U4ia Games, – «Core» ігри швидко окупаються і довше залишаються цікавими споживачу".

Уелч і співзасновник К. Арчер мають досвід створювання ігор, що стали популярними і принесли величезні сбори такі, як «Call of Duty» «Людина-павук» і «Guitar Hero».

Арчер говорить, що його студією був розроблений "Offensive Combat" для швидкозростаючого сегмента геймерів, які хочуть грати у гарно-зроблений шутер, який можна відкрити в будь-якому місці, у будь-який час через їх веб-браузери, без необхідності установки великого програмного забезпечення або спеціалізованих апаратних засобів.

"Offensive Combat" - це шутер, який поєднує елементи з найпопулярніших шутерів таких, як "Halo 4" від Microsoft’у і "Call of Duty: Black Ops II" від Activision та безкоштовних ігор з персонажами, які повністю налаштовуються.

Гравці можуть вибрати з 30 ігрових персонажів, як сучасні солдати, космічні піхотинці та роботи, і брати участь у різноманітних «мультіплеєр» (multiplayer) режимах на дев'ятьох картах. Онлайн гра буде поповнюватись різноманітними новинками кожні два тижні.

Гравці можуть купувати внутрішньо-ігрові предмети, у тому числі зброю, для подальшого покращення досвідом. Ці мікро-операції дозволить гравцям переміщатися по списку лідерів та розблоковувати нові предмети.

"Є мільйони споживачів по всьому світу, які грають у «core» ігри і хочуть грати в безкоштовні ігри такого типу," – сказав Уелч. – "Шутери від першої особи переважали над іншими іграми з часу, коли з’явились "Doom", "Wolfenstein" і "Quake". Коли ви дивитеся на успіх безкоштовних ігор, як "League of Legends" від Riot Games і «World of Tanks» від Wargaming, то в цьому є заслуга того, що це шутери від першої особи (first-person shooter), типу «наступального бою» (Offensive Combat).»

Понад 251 мільйонна з більш ніж 1 мільярду користувачів Facebook’у на сьогодні грають в ігри кожен місяць. Навіть з натовпами гравців які покидають ігри Zynga, залишаються нові аудиторії, які ще не тяжіли до платформи.

"Граючи на Facebook можливо спілкуватись з друзями", – сказав Уелч. – "FPS ігри самі соціальні із усіх жанрів основних ігор. Любителі FPS ігор хочуть спілкуватись з друзями та кланами та робити це швидко. Як це можна зробити краще та простіше, ніж через Facebook, де є понад мільярд геймерів? Проблема складалася в тому, що цього жанру ще не було у світі ігор Facebook".

Майкл Пачтер, аналітик відеоігор в Wedbush Securities, сказав, що бізнес-модель безкоштовних ігор популярна, тому що вона досягає найширшої аудиторії, вона легка та доступна, і не має жодних бар'єрів для входу.

"Ви можете заробити $100 мільйонів від гри, яка буде безкоштовною, як, наприклад, «Ліга Легенд» від Riot Games, – сказав Пачтер. – Безкоштовний до гри доступ віднімає частину ризику."

Уелч вважає, що набагато ширша аудиторія готова приєднатися до цього жанру, ніж до «Call of Duty», «Halo» і «Gears of War» від Activision і Microsoft, та й ще без вимоги $60 за диск. Він також вважає, що можна зробити висновки з невдачі Zynga.

"Дуже важливо постійно оновлювати і залишатися на зв'язку з вашими користувачами", – сказав Уелч. – "Метод багаторазового повтору, який Zynga використовували забагато разів, швидко стає застарілим серед користувачів. Ми бачили, що сталося з консольними іграми "Guitar Hero" і "Wii Fit". Справжні інновації створюють стійку аудиторію. Ігри від Zynga не приваблюють середньо-статичного користувача, тому геймери повертаються до «American Idol» або до будь-яких інших розваг, що популярні сьогодні."

Facebook в партнерстві з U4iA Games для розробки нової соціальної механіки, яка призначена для створення привабливої ігри для користувачів. Ці особливості, в кінцевому рахунку, дебютували з «Offensive Combat», перш ніж перейти до інших ігор Facebook.

В результаті трагедії Сенді Хук, жорстокі відеоігри потрапили під вогонь критики в деяких колах. Уелч вважає, що «Offensive Combat», який був розроблений в якості суміші різних конструкцій, пропонує більш нешанобливий і безтурботний підхід до жанру, ніж в інших, більш реалістичних шутерах.

"Я батько з двома дітьми, і я вважаю, що це обов'язок батьків стежити і вирішувати, що підходить для їх дітей, і ми поставились до цього дуже серйозно", – сказав Уелч. – "Facebook – це сайт для користувачів від 13 років. І ми це врахували у цій платформі. В той час, як геймплей був розроблений для геймерів, ви можете бігати в костюмі банана з футуристичним зброєю плазми."

Матеріал був узятий з сайту CNN

Переклав triTon

Категория: Варез | Просмотров: 33013 | Добавил: 3-ton | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 1
1 FishCorp  
0
FISH-EMPIRE.NET - азартная игра онлайн на деньги. Старт игры 31.03.2014.

Для регистрации перейдите по ссылке: http://fish-empire.net/

Наши Плюсы: Видимая статистика - Вы всегда будете в курсе о текущем обороте золота в системе. В игре нет никаких санкций для выручки золота.

Идеальное сотрудничество - доступность во много раз приумножить свои инвестиции. Мы предлагаем от 30% до 100% ежемесячно.

Рост капитала проекта - за счет выделения денег на рекламу и приглашения в проект новых участников - участниками, работающих по реферальной програме. Оперативная поддержка на дружественном форуме. Не забываемая атмосфера и ещё множество различных качеств.

О системе: FISH-EMPIRE.NET - азартная игра онлайн на деньги. Окунитесь в атмосферу экономической онлайн игры и возведите свою Рыбную Империю, которая всегда будет давать Вам настоящие деньги.

В этой игре Вам нужно покупать всяких рыб. Любая рыба мечет икру, которую можно выручить на золото. Золото можно обменять за настоящие деньги и вывести из игры на свои электронные кошельки.

Любые рыбы мечут определенное количество икры, чем они больше стоят, тем икры мечут больше. Вы можете преобретать любое их количество, у рыб нет срока годности, они никуда не исчезнут и будут производить Вам икру стабильно. Сбор икры происходит без потерь и ограничений по времени.

Начинай Игру: Начать играть можно без вложений. При регистрации мы дарим Всем Щуку. Каждый день бонусы, лотерея, конкурсы, акции. Так же существует партнерская програма. Призывайте в систему своих знакомых и близких.

За каждое пополнение баланса партнерами, Вы будете иметь 30% от суммы их вложений. Авто - ввод в игру и вывод денег на Ваш электронный кошелек. Мизерная минималка на Payeer, всего 3 RUB. Ваша Рыбная Империя будет приносить деньги всегда.

Курс игрового инвентаря: 100 гр. икры = 1 гр. золота. 100 гр. золота = 1 RUB.

Рыбы-------------------Стоимость----------------Доход в день-----------Окупаемость
Щука--------------------90 RUB--------------------1 RUB--------------------90 дней
Минтай-----------------270 RUB------------------3,6 RUB--------------------75 дней
Лосось-----------------810 RUB------------------13,5 RUB-------------------60 дней
Осетр------------------2430 RUB-----------------54 RUB---------------------45 дней
Белуга-----------------7290 RUB-----------------243 RUB--------------------30 дней

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
ГлавнаяРегистрацияВход

Real Time Web Analytics
Все мысли которые могут прийти в голову при просматривании данного сайта, являются объектом авторского права. Их нелицензированное обдумывание запрещается. (Виктор Пелевин) Суббота
04.05.2024
19:51:54
RSS